V.1. Discipline / domenii
deficitare în acoperirea cu personal didactic calificat şi discipline / domenii
cu personal didactic neutilizat / utilizat în alte domenii (supranumerar)
În anul școlar 2016-2017
am funcționat cu o învățătoare necalificată. Am
avut cazuri de concediu medical când am fost nevoiți să apelăm la personal didactic
din școală și din afara școlii.
VI. Management, relaţii de
colaborare, relaţii cu publicul, imagine, comunicare
VI.1. Stilul de conducere la nivelul şcolii
Conducerea şcolii noastre este asigurată de un Director şi un Director
Adjunct. Directorul este preşedintele Consiliului de Administraţie, din care
mai fac parte: Directorul Adjunct, două cadre didactice, doi reprezentanți ai
părinţilor şi trei reprezentanți ai Consiliului Local și ai Primăriei
Sectorului 2 Bucureşti. Liderii de
sindicat participă cu statut de observator la întâlnirile de lucru ale
Consiliului de Administraţie.
Fiecare membru al acestuia are atribuţii
specifice, trecute în fişa postului, iar hotărârile sunt luate prin vot
deschis. Ele sunt comunicate Consiliului Profesoral şi personalului didactic
auxiliar şi nedidactic.
Membrii
Consiliului de Administraţie asigură rotaţia la conducere în timpul vacanţelor
şcolare.
Pe
perioada absenţei directorilor (deplasări în interesul şcolii) atribuţiile sunt
preluate prin decizie internă de către membri ai Consiliului de Administraţie.
Eventualele
probleme de comunicare sunt rezolvate amiabil prin discuţii interpersonale sau
în cadrul Consiliului Profesoral.
Echipa
managerială a rezolvat în şcoală orice nemulţumire apărută în rândul părinţilor,
elevilor şi personalului şcolii. Între conducerea şi restul personalului şcolii
nu au existat probleme de comunicare care să nu poată fi rezolvate amiabil.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu