sâmbătă, 3 decembrie 2022

Și săptămâna aceasta suntem pe locul I

 Platforma asq.ro am descoperit-o în pandemie, atunci când lucram online.

Am ales această platformă prima dată pentru că am văzut că cei mai buni profesori de matematică din țară lucrau și încărcau materiale pe această platformă .

Pe măsură ce ne acomodam cu aplicația gratuită asq.ro copiii au observat că primesc punctaje pentru exerciții si teste rezolvate corect. Există și un clasament pentru fiecare clasă. Copiii au început să lupte pentru punctaje și mulți au dorit să ajungă pe primele locuri.

Nu știam atunci că există un clasament și pentru scoli.

De fapt, punctajele obținute de copiii din școală sunt cumulate și se face un clasament, actualizat săptămânal și pentru scoli.


Copiii de la actuala clasă a VIII a E au fost cei care au zis: 

„Doamna, știți că suntem pe  locul 8? Pe țară ?”

Așa am aflat.

Atunci eram în primele luni când lucram pe această platformă.

Am utilizat-o pentru predare , ca platformă remedială (are materiale video , documente cu teorie, exerciții rezolvate ) , pentru teme și pentru evaluări.

Dacă, de exemplu, greșești un rezultat, platforma îți permite să corectezi.

Primești automat notă și extrapuncte pentru rezolvări.

Este foarte utilă pentru copiii pentru că se pot verifica singuri.

Este foarte bună pentru profesori atât pentru predare, teme, evaluare.


De asemenea, o putem utiliza acum și pentru clasele a Vlll - a.

Am încărcat deja, ca temă , teste de antrenament și simulări de examen.


Copiii pot lucra în timp propiu, profesorul are vizibilitate asupra rezultatelor și a greșelilor. Ceea ce nu reușesc copiii singuri, lucrăm împreună, în clasă.

Deși lucrez de mai mult de doi ani pe această platformă aș zice că se poate utiliza în continuare. Este foarte utilă pentru copiii și profesori.


Și...este mereu o provocare să rămâi  pe locul l.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu