luni, 25 octombrie 2010

Bun venit!

"Bun venit!"... Este primul lucru care te intampina atunci cand esti asteptat cu drag, fie intr-o casa, fie intr-un loc ce iti va deveni la fel de apropiat.
A inceput un nou an scolar, in aceeasi veche locatie a Scolii cu clasele I-VIII, nr.27, “Principesa Ileana”. Spun veche pentru ca au trecut mai bine de 100 de ani de cand functioneaza scoala in aceasta zona. Pe strazile orasului ma intalnesc deseori cu absolventii acesteia, fie ca au terminat de un an sau doi, fie tinand de mana propriul copilas sau nepotii.
Ceea ce vreau sa va transmit acum este ca imi doresc pentru toti cei care calca pragul acestei institutii, elevi, parinti sau profesori, sa fie un an scolar cu cat mai multe impliniri, cu realizari de care sa fim mandri si care sa ne reprezinte. Va doresc de asemenea sa cunoasteti daruirea dascalilor scolii noastre, buna lor pregatire profesionala .
Mult succes tuturor!
DIRECTOR,
profesor ELENA STATE

Pentru imagini de la deschiderea noului an scolar, puteţi accesa acest link:
http://www.youtube.com/watch?v=5I5LmOI0JTc

2 comentarii:

  1. Doamna profesoară să ştiţi că vă şade bine în funcţia de director. Gânduri bune şi mă bucur că am dat peste acest blog întamplător ! Constantinescu Răzvan, fost elev, mă ştiti sigur din vedere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc cu drag de acesta scoala...Stefania Gherghe (Cioceanu).... Am plans groaznic in prima zii de scoala...acum as vrea sa ma intorc...si ce as mai rade...

    Am fost la clasa doamnei Stanescu Lucica...

    RăspundețiȘtergere