luni, 25 octombrie 2010

Istoric



În 1896, prin îngustarea circumscripţiei şcolare a zonei Colentina (parte fiind anexată de oraşul Bucureşti) în cătunul Teiu apare noua şcoală rurală cu numele ,,Şcoala primară rurală Colentina- Teiu din Bucuresci”.

Începând cu anul şcolar 1913- 1914 titulatura şcolii devine ,,Şcoala nr. 13 de fete Principesa Ileana”.
În anii 1968- 1969 se ridică noua clădire a şcolii care acum se numea ,,Şcoala generală nr. 27”.

La împlinirea a 100 de ani de existenţă numele şcolii devine ,,Şcoala cu clasele I- VIII Nr. 27 ,,Principesa Ileana”.

7 comentarii:

  1. am facut clasele 1-4 la aceasta scoala,minunate amintiri
    din 1988 pina in 1992

    RăspundețiȘtergere
  2. Întotdeauna ne bucurăm să reîntâlnim foştii noştri elevi de care suntem mândri! Te aşteptăm pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce nostalgie citind aceste randuri!
    Am facut primi pasi scolari in aceasta scoala unde am terminat elementara in 1960.
    Aici am primit bazele educatiei si a stintei mele
    Frumoasele amintiri ce le am din acest loc le voi pastra pentru toata viata

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos comentariu! Ne "hranim" cu astfel de mesaje! Si noi (profesorii, elevii si parintii) cei de Azi iubim Scoala Noastra! Va asteptam oricand la o plimbare pe batranele holuri...Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu imi vine sa cred...imi dau lacrimile cand imi vad fostii profesori.Cu drag o revad pe doamna profesoara de muzica REITER MIHAELA care ne incanta cu muzica buna la orele dansei.Imi aduc aminte cand aduceam jucarii de plus si le asezam pe catedra la orele dansei.Imi e dor de pauzele dintre ore cand fugeam afara in curtea scolii si mancam dude.Sunt cele mai frumoase amintiri din copilarie...vara bataile cu apa:)) excursiile cu diriginta...Cand faceam serbari in sala de sport...Peste 2 ani se implinesc 10 ani de cand am iesit pe poarta scolii.Sper sa fie o mica reuniune sa ne revedem dragii dascali.VA MULTUMESC PENTRU EFORTURILE DEPUSE SA AJUNGEM NISTE OAMENI BUNI.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si noi! Te asteptam oricand sa vii sa ne vezi!
      Ziua Scolii este 21 Mai. Atunci deschidem portile si speram sa fim cat mai multi: elevi, fosti elevi, parinti, profesori. Cu drag.

      Ștergere
  6. Nu imi vine sa cred...imi dau lacrimile cand vad ca fostii mei profesori inca mai indruma alti copii.O revad cu drag pe doamna profesoara de muzica REITER MIHAELA care ne incanta cu personalitatea puternica a dansei.Imi aduc aminte cand aduceam jucarii de plus la ora dansei si le asezam pe catedra.Imi e dor de pauzele dintre ore cand fugeam si mancam dude din spatele scolii,de bataile cu apa vara,de serbarile de Craciun,de excursiile cu diriginta.Imi e dor de anii cand purtam uniforma apretata de mama:) cand purtam bentita alba si foloseam stiloul cu penita si cerneala...peste 2 ani se implinesc 10 ani de cand am iesit pe portile scolii dragi,sper sa fie o reuniune de clasa sa ne revedem dragii dascali care s-au spetit sa ne indrume in viata sa ne invete lucruri bune sa ajungem niste oameni buni.VA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere