luni, 25 octombrie 2010

Raport... (3)

RAPORTUL GENERAL ASUPRA STARII SI CALITATII INVATAMANTULUI în Şcoala Nr. 27 "Principesa Ileana", AN SCOLAR 2009 -2010... poate fi consultat la Biblioteca Şcolii!

Specificul unităţii de învăţământ în anul şcolar 2009/2010 şi perspectiva pentru anul şcolar 2010/2011

În anul   şcolar 2009-2010 şcoala noastră  a funcţionat în două schimburi, în 21 de clase, 4 laboratoare şi o sală de sport.
Au fost încadrate în şcoala 60 cadre didactice din care învăţători 19, profesori 38, cadre suplinitoare 29,  din care  profesori 20 şi învăţători 7,educatori 2.
Regulamentul de Ordine interioară a fost actualizat pe baza legislaţiei şcolare şi prelucrat la toate clasele.
Grădiniţa nr.134 a funcţionat cu program normal 8,00  - 12,00 cu un număr de 60 de copii şi 3 educatoare titulare.
Conform opţiunilor elevilor şi părinţilor acestora şi resurselor umane şi materiale existente în şcoală elevii au participat la următoarele discipline opţionale:
   
Opţionale  2009-2010:

  Clasa   I                  „English  Planet”
  Clasa a II-a               „English Planet”
  Clasa a III-a              „Educaţie pentru sănătate”
                                  „Matematică distractivă”
                                  „Literatură pentru copii”
                                  „Natura prietena mea”
  Clasa a IV-a             „Matematică distractivă”
                                 „Educaţie pentru sănătate”
  Clasa a V-a               „Moi et l Europe…Bonjour la France
                                 „ Icoane pe sticlă”
                                 „ Comunicare,conţinut, context”
  Clasa a VI-a             „Muzica şi natura”
                                 „ Protecţia mediului înconjurător”
                                 „ Icoane pe sticlă”
  Clasa a VII-a            „Protecţia mediului înconjurător”
                                 „ Textul literar-Semnificaţii”
                                 „Decizia este a mea!”
   Clasa a VIII-a          „Complemente de algebră”

Obiectivele propuse în programul managerial al şcolii şi al fiecărui colectiv de catedră:
    -  parcurgerea materiei planificate la fiecare disciplină de studiu.
    -  asigurarea însuşirii acesteia de către elevi.
    -  notarea ritmică şi corectă a acestora.
    -  aprofundarea materiei şi recapitularea ei în perioada de evaluare.
    -  participarea cu rezultate notabile la olimpiadele de limba română, matematică.
    -  îmbogăţirea şi folosirea materialului didactic în predare.
    -  aplicarea criteriilor de notare în vederea creşterii obiectivităţii,  transparenţei şi responsabilităţii în evaluarea elevilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu