luni, 3 iunie 2019

SPORTUL ne unește


Da, sportul ne uneste si suntem mandri de rezultatele remarcabile pe care le au obtinut sportivii nostri in acest an scolar;  Cu multa munca si perseverenta, seriozitate si incredere, acestia au reusit sa obtina clasarea pe primele locuri la competitia Kids Sport Festival, competitie care a adus pe terenul de joc peste 30 de echipe, de la cele mai bune scoli din Bucuresti;  

Numele scolii noastre a fost auzit in fiecare zi a competitiei, ba chiar in ziua premierii, Scoala Gimnaziala nr. 27 a uimit cu urcarea pe podium a 3 echipe

Componenta echipelor de baschet:                                     

 

-          Barbulescu Gabriel     . VIII C           - Panait Mihaela          VII A

-          Ionescu Victor               VIII C           - Stoenescu Anca.        VII D

-          Radulescu Bogdan         VIII C          - Nicu Ruxandra.          VIII B

-          Sasu Alexandru              VIII C.          – Nedelcu Raluca.       VIII B

-          Beldea Mario                 VIII C            -  Dinca Ema.              VIII A

-          Calin Luca                       VIII C            - Dinca Alexia.             V A

-          Panait Alexandru          VIII B.            – Tudorache Jasmin   VII F

-          Badescu Andu                VIII B           - Ghica Bianca.             VII B

-          Brat Andrei                    VII A.             – Gatea Alexia.           VIII B

-          Covaci Sebastian            VII C             - Gazdaru Teodora    VIII B

 

Echipele  de baschet- baieti/fete au  obtinut locul al III lea conduse de prof. Leu Dana si prof. Cazacu Marian
 

Echipa de volei- fete a obtinut locul I, invingand in fata scolilor cu profil sportiv; echipa a fost condusa de dna. Profesor Ionascu Florentina

Componenta echipei de volei:

-          Ionascu Bianca    VIII A

-          Ghica Bianca.       VII B

-          Nan Ana Maria.  VIII A

-          Dinca Ema.          VIII A

-          Dinca Alexia        V A

-          Tudorache Jasmin     VII F

-          Preoteasa Elena     VIII B

-          Barleanu Raluca    VIII D

-          Gazdaru Teodora VIII B

-          Bradatan Alexia   VIII E

 

     Mentionam ca echipa de volei a castigat locul 1 la Olimpiada Gimnaziilor, calificandu se la etapa nationala!!!

Scoala Gimnaziala nr.27 a fost singura care a reusit sa urce pe podium cu 3 echipe reprezentative, acestea obtinand ca premiu o tabara gratuita in Grecia!

Ne-am unit fortele la aceasta cometitie si in ciuda conditiilor precare pe care le avem la scoala, copii ne au facut mandri si bucurosi de o asemenea reusita; Sportul ne a unit pe terenul de joc, si drept rasplata ne va uni si pe plaja din Grecia unde elevii se vor bucura de premiul bine meritat!


Campania globala pentru educație

 
În cadrul Campaniei globale pentru educație, activitate initiate și coordonată de Salvați copii - România între 13-17.05.2019, elevii clasei a VII-a A au fost solicitați să transmită mesajul lor către autorități pentru îmbunătățirea sistemului de învățământ. Iată câteva dintre ideile copiilor:
JIANU DIANA
Din punctul meu de vedere, fiind pusă față în față cu învățământul aproape în fiecare zi, în calitate de elev aș schimba câteva lucruri pentru o educație mai bună.
În primul rând, simplul fapt că nu putem învăța într-un mod mai eficent, deja îngreunează lucrurile. Activitățile petrecute în aer liber au un impact mai puternic în viața elevului. Este un mod mult mai creativ, mai educativ, mai ingenios și mai benefic să reușești să înveți elevii lucruri importante, să pui bazele culturii lor generale, astfel de lucruri învățându-se în societate, printre diferiți oameni. Aceste lucruri, predate în clasă, nu vor avea niciun impact benefic asupra elevilor. De exemplu, materia căreia i s-ar potrivi ora în aer liber ar fi cultura civică. Ieșind afară socializezi, afli păreri și perspective diferite de la oameni și încerci să-ți formezi de mic o părere despre comunitate. Pentru mine practica este cel mai bun mod de a face elevii atenți, interesați, astfel informațiile fiind mai ușor reținute.
În al doilea rând, cum toți elevii cred: temele sunt o problemă.atât de mulți elevi se pare că au ceva de spus. Temele nu constituie un mod de învățare. În alte țări, temele se fac în școală, alături de colegi, ajutându-se unul pe altul.din păcate, aceste lucruri nu au loc și în România. După o zi lungă în școală în care tot ceea ce am făcut noi, elevii, a fost să stăm, să ascultăm și desigur să scriem, acasaă timpul este dedicat temelor. În viață nu vom întâlni teme. Ele ar trebui să fie mai puține și, eventual, făcute cu colegii la școală, pentru a te putea consulta, timpul de acasă fiindliber, petrecut după propriile plăceri.
 Timpul nu stă, lumea evoluează. Educația constituie un important motiv în plecarea atâtor persoane în alte țări cu condiții de învățământ mai eficiente.
Pentru a putea să ne recăpătăm populația și locul important pe care îl ocupam înainte ar trebui să pornim să schimbăm educația.
 
RIZEA ALEXANDRA
În opinia mea, pentru o educație mai bună ar trebui să avem acces la laboratoare – chimie, fizică, să se înființeze o cantină și programa să nu mai fie încărcată cu lucruri care nu o să ne ajute în viață și care ne îngreunează învățatul.
Ar mai trebui desființate testele la materiile nefolositoare – desen, muzică, educație tehnologică - și să avem videoproiectoare și calculatoare. Se mai pot adăuga și ore de educație pentru sănătate sau care să ne instruiască în viață.
 
POPESCU MATEI
Aș vrea ca școlile să fie modernizate și mai spațioase cum ar fi: calculatoare performante, săli de sport mai mari, mai multe clase și echipamente pentru laboratoare. De asemenea, aș mai dori o programă nouă.


joi, 16 mai 2019

Educația ne unește

Dezbaterea viziunii sistemice”Educația ne unește”, lansată de Ministerul Educației Naționale la Școala Gimnazială nr. 27




        În urma dezbaterilor desfășurate în școala noastră, în intervalul orelor 12- 14, în data de 16.05.2019,  au fost exprimate următoarele opinii și propuneri:


       Doamna profesor State Elena este de accord cu educația timpurie de la 3 ani cu precizarea ca să existe spații, o bază materială, cu respectarea numărului de preșcolari la grupă și educatori de specialitate.

       Doamna profesor învățământ primar Tatu Camelia atrage atenția că ar fi de preferat să se evalueze elevii la clasele I – III tot prin calificative și nu o evaluare narativă.

       Doamna profesor învățământ primar Iatan Vasilica precizează faptul că nu ne putem pronunța dacă această viziune este bună atâta timp cât nu există planuri – cadru, programe școlare adaptate pe etapele de educație. Nu este de acord cu predarea limbilor străine de către profesorii de invățământ în clasele I – III, la fel și educație fizică.

      Doamna profesor învățământ primar Cozac Cristina propune ca predarea la clasele I-III să fie realizată de către cadre didactice care să fie specializate numai pentru acest nivel, iar clasele IV-VI alte cadre didactice care să fie pregătite prin cursuri de formare pentru a preda materia specifică fostei clase a V – a.

      Doamna profesor învățământ primar Ungureanu Ioana, în calitate de părinte, se referă la faptul că își dorește o continuitate pe legea actuală a educației și mai puține schimbări din mers care presupun cerințe noi, programe, manuale. Doamna Ungureanu nu este de acord ca absolventul de liceu tehnic să nu aibă dreptul să urmeze o facultate de alt domeniu decat cel urmat și absolvit în liceu.

     Doamna profesor învățământ primar Sasu Claudia precizează că este neclar rolul profesorului în învățământul primar la clasele IV – VI și cum își va desfășura activitatea la clasă.












marți, 14 mai 2019

Educația ne unește!

        În data de 16.05.2019, la ora 12,  școala noastră organizează dezbaterea deschisă cu tema ”Educația ne unește!”, având ca suport documentul aflat pe site-ul MEN https://www.edu.ro/sites/default/files/Educatia%20ne%20uneste%20-%20Viziuyne%20asupra%20viitorului%20educatiei%20in%20Roma%CC%82nia.pdf .

luni, 15 aprilie 2019

CLASA A IV-A B


Fiecare final de clasă lasă amintiri în sufletele elevilor, dar un final de ciclu primar adună sentimente, trăiri, experiențe pe care le transformă în “trepte” pentru un nou început. 

Elevii clasei a IV-a B au început sa experimenteze viața de boboc de gimnaziu prin întâlnirea cu profesorii pe care iî vor avea “ la anu’”. După primele doua întâlniri cu prof. geografie Canacheu Mihaela și prof. istorie State Elena aceștia au spus DA pentru clasa a V-a. 

Va urma...😉





Prof. Inv primar Dumitrache Mihaela