luni, 17 octombrie 2011

Raport general asupra stării și calității în învățământ în anul școlar 2010-2011

ACTIVITĂŢI  ŞTIINŢIFICE, METODICE ŞI CULTURALE ÎN ANUL ŞCOLAR 2010/2011

   Referate cu temă şi activităţi demonstrative:
·         „Stil de viata sănătos” 
·         „Prevenirea comportamentelor agresive” 
·         „Consecintele abandonului școlar” 
·         „Succesul şi insuccesul şcolar”
·         „Pericolul stresului de la o vârstă fragedă”
·         „Sănătatea fizică, emoţională şi socială”
·         „Cât de bine ne cunoaştem copiii?”
·         „Recompense şi pedepse”
·         „Comunicarea părinte –copil”
·         „Drepturile şi îndatoririle copiilor”
·         „Tema de acasă–componentă a activităţii de învăţare”
·         „Dezordinea şi neglijenţa – trăsături negative de caracter la elevi” - prevenirea şi înlăturarea lor
·         „Trăim în lumea reală”
·         „Programul zilnic al elevilor”
·         „Familie-şcoală , interacţiune şi comunicare pentru reuşita şcolară”
·         „Tema de acasă–componentă a activităţii de învăţare”
·         „Efectele violenţei domestice asupra personalităţii copilului”
·         „Şcoala şi familia – calităţi şi defecte ale copilului”
·         „ADHD –Boală sau diversitate umană ?”
·         „Rolul grupului în dezvoltarea personalităţii elevilor”
·         Consultaţii cu tema ”Managementul conflictului”
·         „Ce face copilul meu în vacanţă?”
·         „Igiena programului zilnic pentru școlarul mic”

         Lectii demonstrative au fost susţinute de majoritatea cadrelor didactice în sprijinirea debutanţilor şi în  informarea  cu noile abordări didactice:

  • „Gimnastica  aerobică , latură a dezvoltării fizice armonioase”
  • Prezentare video teoretică adresată elevilor claselor a V-a şi a VI-a cu tema „Gimnastica”
  • „Instrumentele orchestrei simfonice”- cl. aV-a B
  • „Sfânta Taină a Împărtăşaniei”- cl. a V-a A
  • „Legenda lui Moş Crăciun”- „Ghetuţele lui Moş Nicolae”- Grădiniţă
  • „Răspunde repede şi bine”- Grădiniţă
  • „Violenta”- lectie sustinuta de C.M.B.R.A.E. in cadrul activitatii metodice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu