joi, 20 aprilie 2017

O activitate amuzanta

 Popescu Mirela - cls. a VI-a B

     In saptamana altfel, am avut o activitate numita "dresorul de lei". Am invatat de ce este nevoie pentru a începe o afacere, ce putem și ce nu putem cumpara cu banii, cum au apărut banii și multe lucruri interesante.
   Am invatat cum sa fi un "dresor de lei" și ca fiecare leu trebuie pus in plicul corespunzător.
   După terminarea activității, am avut un târg, unde am vândut produse între noi. A fost foarte distractiv, mai ales ca cei mai mulți am făcut mâncare, iar majoritatea ne-am îndopat cu dulciuri. Au fost multe brioșe, turta dulce, chec, negrese și multe alte lucruri delicioase. Eu am făcut clătite cu Nutella.
    După ce târgul s-a terminat, eu și câțiva colegi, am fost in parc, unde ne-am distrat și am făcut o groaza de poze.
    A fost o zi minunată și aș mai repeta aceasta experiența.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu