luni, 13 martie 2023

Ne mândrim cu....

 Ioana CristinaȚundrea, clasa a VIII-a A, locul doi la Olimpiada de Limba  și Literatura Română. Iată ce ne-a împărtășit Ioana:

”Am avut ocazia să particip la Olimpiada De Limba și Literatura Română, secțiunea Gimnaziu clasa a VIII-a, faza locală, urmând să avansez cu un punctaj de 95 la  etapa județeană a Olimpiadei De Limba Și Literatura Română desfășurată în Sectorul 2. La etapa județeană am obținut 94 de puncte, situându-mă pe locul al doilea din Sectorul 2, București. Consider că a fost o experiență inedită care m-a ajutat să-mi gestionez mai bine emoțiile și care m-a făcut să mă familiarizez cu atmosfera de examen.”


Țundrea Cristina-Ioana

Clasa a VIII-a A 

Școala Gimnazială Nr. 27

Felicitări, Ioana! Succes în continuare!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu