duminică, 22 octombrie 2023

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE AL ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 27 - 4

 

Capitolul X. PARTENERII EDUCAŢIONALI

Secţiunea 1. PĂRINŢII Drepturile părinţilor

Art. 191. Părintele/tutorele legal al elevului are dreptul decidă referitor la unitatea de învăţământ

preuniversitar unde va studia elevul.


Art. 192. (1) Părintele/tutorele legal al elevului are dreptul să fie informat periodic referitor la situaţia şcolară şi comportamentul propriului copil.

(2) Părintele/tutorele legal al elevului are dreptul dobândească informaţii referitoare numai la situaţia propriului copil.

Art. 193.(1) Părintele sau reprezentantul legal al copilului/elevului are acces în incinta unităţii de învăţământ în concordanţă cu procedura de acces, dacă:

a)    a fost solicitat/a fost programat pentru o discuţie cu un cadru didactic sau cu directorul/directorul adjunct al unităţii de învăţământ;

b)   desfăşoară activităţi în comun cu cadrele didactice;

c)    depune o cerere/alt document la secretariatul unităţii de învăţământ;

d)   participă la întâlnirile programate cu învăţătorul/institutorul/profesorul pentru învăţământ primar/profesorul diriginte;

e)    participă la acţiuni organizate de asociaţia de părinţi.

(2) Consiliul de administraţie are obligaţia stabilirii procedurii de acces al părinţilor sau reprezentanţilor legali în unităţile de învăţământ.

Art. 194. Părinţii sau reprezentanţii legali au dreptul se constituie în asociaţii cu personalitate juridică, conform legislaţiei în vigoare.

Art. 195. Părintele/tutorele legal al elevului are dreptul solicite rezolvarea unor stări conflictuale în care este implicat propriul copil/elev, prin discuţii amiabile, cu respectarea următoarelor etape:

a)   discuţie amiabilă cu cadrul didactic implicat;

b)  discuţie amiabilă cu profesorul pentru învăţământul primar/diriginte;

c)   solicitarea către director a unei comisiei de mediere;

d)  discuţie amiabilă cu directorul școlii;

e)   cerere scrisă adresată conducerii Şcolii 27.

 

Îndatoririle părinţilor sau reprezentanţilor legali

Art. 196. (1) Potrivit prevederilor legale, părintele sau reprezentantul legal are obligaţia de a asigura frecvenţa şcolară a elevului în învăţământul obligatoriu şi de a lua măsuri pentru şcolarizarea elevului până la finalizarea studiilor.

(2)     Părintele sau reprezentantul legal care nu asigură şcolarizarea elevului în perioada învăţământului obligatoriu este sancţionat, conform legislaţiei în vigoare, cu amendă cuprinsă între 100 lei şi 1.000 lei ori este obligat presteze muncă în folosul comunităţii.

(3)    Constatarea contravenţiei şi aplicarea amenzilor contravenţionale prevăzute la alin. (2) se realizează de către persoanele împuternicite de primar în acest scop, la sesizarea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ.

(4)    Conform legislaţiei în vigoare, la înscrierea copilului/elevului în unitatea de învăţământ, părintele sau reprezentantul legal are obligaţia de a prezenta documentele medicale solicitate, în vederea menţinerii unui climat sănătos la nivel de grupă/formaţiune de studiu/pentru evitarea degradării stării de sănătate a celorlalţi elevi din colectivitate/ unitatea de învăţământ.

(5)      Părintele sau reprezentantul legal are obligaţia ca, minimum o dată pe lună, ia legătura cu învăţătorul/institutorul/profesorul pentru învăţământul primar/profesorul diriginte pentru a cunoaşte evoluţia copilului/elevului, prin mijloace stabilite de comun acord. Prezenţa părintelui sau a reprezentantului legal va fi consemnată în caietul învăţătorului/ profesorului pentru învăţământ primar, profesorului diriginte, cu nume, dată şi semnătură.


(6)    Părintele sau reprezentantul legal răspunde material pentru distrugerile bunurilor din patrimoniul unităţii de învăţământ, cauzate de elev.

(7)   Părintele sau reprezentantul legal al elevului din învăţământul primar are obligaţia să îl însoţească până la intrarea în unitatea de învăţământ, iar la terminarea activităţilor educative/orelor de curs să îl preia. În cazul în care părintele sau reprezentantul legal nu poate să desfăşoare o astfel de activitate, împuterniceşte o altă persoană.

(8)    Părintele sau reprezentantul legal al elevului din învăţământul obligatoriu are obligaţia de a-l susţine pe acesta în activitatea de învăţare desfăşurată, inclusiv în activitatea de învăţare realizată prin intermediul tehnologiei şi al internetului şi de a colabora cu personalul unităţii de învăţământ pentru desfăşurarea în condiţii optime a acestei activităţi.

Art. 197. (1) Părintele/tutorele legal al elevului are acces în incinta unităţii de învăţământ preuniversitar numai în unul din următoarele cazuri:

a)      a fost solicitat/a fost programat pentru o discuţie cu un cadru didactic sau cu directorul unităţii de învăţământ preuniversitar;

b)   desfăşoară activităţi în comun cu cadrele didactice;

c)    depune o cerere/alt document la secretariatul unităţii de învăţământ preuniversitar;

d)    participă la întâlnirea lunară cu dirigintele clasei/profesorul pentru învățământ primar. Pentru orice altă situaţie neprevăzută care necesită prezenţa părintelui, Consiliul de administrație are obligaţia stabilirii procedurilor de acces a părinţilor în școală.

Art. 198. (1) Părinţii sau reprezentanţii legali ai elevilor au şi următoarele obligaţii:

a)     prin semnarea declaraţiei prin care acceptă conţinutul prezentului Regulament declară au luat la cunoştinţă de regulile de disciplină ale Şcolii Gimnaziale   nr.27 şi îşi asumă obligaţia de a supraveghea în mod activ asupra aplicării prezentelor norme de către ei și de către copiii lor.

b)  părinţii vor respecta programul şcolii;

c)    părinţii nu trebuie sa întrerupă programul şcolar, mesajele urgente se vor transmite prin profesorul de serviciu atunci când profesorul/învățătorul responsabil al clasei este implicat în activitatea educaţională de la clasă;

d)  părinţii vor folosi un limbaj formal, civilizat, în dialogul cu personalul didactic şi nedidactic al şcolii;

e)     părinții vor susține obligativitatea unei comunicări empatice, non-violente, aceea a adoptării unui comportament/limbaj lipsit de etichete/umilitor; orice situaţie de violenţă psihologică - bullying sau suspiciune de violenţă psihologică - bullying face obiectul unei sesizări din partea oricărei persoane care se află în anturajul elevului, respectiv părintele, un membru al familiei, un alt copil sau un adult sau de către victima însăşi, către un cadru didactic de referinţă din unitatea de învăţământ: educator/învăţător/diriginte/profesor/consilier şcolar/director sau personal auxiliar.

f)  părintelui aflat în stare de ebrietate sau în orice altă stare fizică care ar pericliteaza siguranţa fizică a elevilor nu i se va permite preluarea elevului sau intrarea în şcoală.

Art. 199. (1) Se interzice oricăror părinţi/tutori legali agresarea de orice fel (fizică, psihică, verbala etc.), a elevilor sau a personalului Şcolii Gimnaziale nr.27.

(2) Conducerea școlii îşi rezervă dreptul de a anunţa autorităţile competente (Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului, Autoritatea Tutelară a sectorului 2 sau Secția de poliţie), dacă un părinte nu îşi exercită corect dreptul părintesc de creştere a elevului.

Art. 200. Părintele/tutorele legal al elevului are dreptul să solicite rezolvarea unor stări conflictuale în care este implicat propriul copil/elev, prin discuţii amiabile, cu respectarea următoarelor etape:

a)    discuţie amiabilă cu cadrul didactic implicat;

b)   discuţie amiabilă cu profesorul pentru învăţământul primar/diriginte;

c)    solicitarea către director a unei comisiei de mediere;


d)   discuţie amiabilă cu directorul școlii;

e)    cerere scrisă adresată conducerii Şcolii 27.

 

Adunarea generală a părinţilor elevilor clasei

Art. 201. (1) Părinţii/tutorii legali au dreptul să se constituie în asociaţii cu personalitate juridică, conform legislaţiei în vigoare.

(2) Asociaţia se organizează şi funcţionează în conformitate cu propriul statut.

Art. 202. (1) Adunarea generală a părinţilor elevilor clasei este constituită din toţi părinţii/tutorii legali ai elevilor.

(2)     Adunarea generală a părinţilor/reprezentanţilor legali ai elevilor clasei are atribuţii de decizie referitor la activităţile de susţinere a cadrelor didactice şi a echipei manageriale a școlii, în demersul de asigurare a condiţiilor necesare educării copiilor.

(3)      În adunarea generală a părinţilor/tutorilor legali ai elevilor clasei se discută problemele generale ale colectivului de elevi şi nu situaţia concretă a unui elev. Situaţia unui elev se discută individual,în scopul îndrumării/sprijinirii lui, de către învățători/diriginți/consilierul școlar numai în prezenţa părintelui/tutorelui legal al elevului respectiv.

Art. 203. Adunarea generală a părinţilor/tutorilor legali ai elevilor clasei se convoacă de către profesorul pentru învăţământul primar/diriginte împreună cu preşedintele comitetului de părinţi al clasei, ori de câte ori aceştia consideră necesar.

 

Comitetul de părinţi al clasei

Art. 204. (1) La nivelul fiecărei clase, se înfiinţează şi funcţionează comitetul de părinţi/tutori legali al clasei.

(2)      Comitetul de părinţi al clasei se alege, prin majoritate simplă a voturilor, în fiecare an, în adunarea generală a părinţilor elevilor clasei.

(3)    Convocarea adunării generale pentru alegerea comitetului de părinţi/tutori legali al clasei are loc în primele 30 zile de la începerea cursurilor anului şcolar.

(4)     Comitetul de părinţi al clasei se compune din trei persoane: un preşedinte şi doi membri; în prima şedinţă de după alegere, membrii comitetului decid responsabilităţile fiecăruia, pe care le comunică profesorului pentru învăţământul primar/diriginte;

(5)     Comitetul de părinţi al clasei reprezintă interesele părinţilor/tutorilor legali ai elevilor clasei în adunarea generală a părinţilor la nivelul şcolii, în consiliul reprezentativ al părinţilor/tutorilor legali, în consiliul profesoral, în consiliul clasei şi în relaţiile cu echipa managerială.

Art. 205. (1) Comitetul de părinţi al clasei are următoarele atribuţii:

a)     pune în practică deciziile luate de către adunarea generală a părinţilor/tutorilor legali; deciziile se iau în cadrul adunării generale a părinţilor/tutorilor legali, cu majoritatea simplă a voturilor părinţilor/ tutorilor legali prezenţi;

b)    sprijină profesorii pentru învăţământul primar/diriginţii în organizarea şi desfăşurarea de proiecte, programe și activităţi educative extraşcolare;

c)    sprijină profesorii pentru învăţământul primar/diriginţii în derularea programelor de prevenire și combatere a absenteismului în mediul școlar;

d)     atrage persoane fizice sau juridice care, prin contribuţii financiare sau materiale, susţin programe de modernizare a activităţii educative şi a bazei materiale din clasă şi din şcoală;

e)    sprijină conducerea unităţii de învăţământ preuniversitar şi profesorii pentru învăţământul primar /diriginţii şi se implică activ în întreţinerea, dezvoltarea şi modernizarea bazei materiale a clasei şi a unităţii de învăţământ preuniversitar.


f)    sprijină unitatea de învăţământ preuniversitar şi diriginţii în activitatea de consiliere şi de orientare socio- profesională;

g)    se implică activ în asigurarea securităţii elevilor pe durata orelor de curs, precum şi la activităţile educative, extraşcolare şi extracurriculare;

h)   prezintă adunării generale a părinţilor/tutorilor legali ai elevilor clasei, justificarea utilizării fondurilor.

(2) Preşedintele comitetului de părinţi al clasei reprezintă părinţii/tutorii legali clasei în relaţiile cu conducerea unităţii de școlare şi alte foruri, organisme şi organizaţii.

 

Consiliul reprezentativ al părinţilor

Art. 206. (1) La nivelul Școlii Gimnaziale nr.27 funcţionează Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27.

(2)       Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 este compusă din preşedinţii comitetelor de părinţi/tutori legali ai fiecărei clase.

(3)    Asociațiile de părinți cu personalitate juridică își desfășoară activitatea în conformitate cu propriul statut de înființare, organizare și funcționare.

Art. 207. (1) Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 îşi desemnează preşedintele şi 2 vicepreşedinţi ale căror atribuţii se stabilesc imediat după desemnare, de comun acord între cei 3, şi se consemnează în procesul-verbal al şedinţei.

(2)     Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 desemnează reprezentanţii părinţilor în organismele de conducere şi comisiile unităţii de învăţământ preuniversitar .

(3)     Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 decide prin vot deschis, cu majoritatea voturilor celor prezenţi.

(4)  Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 se organizează şi funcţionează în conformitate cu propriul regulament intern; regulamentul este avizat de consiliul reprezentativ al părinţilor/tutorilor legali, prin majoritatea voturilor membrilor prezenţi.

(5)    Preşedintele reprezintă consiliul reprezentativ al părinţilor în relaţia cu alte instituţii.

(6)    Preşedintele prezintă, anual, raportul financiar consiliului reprezentativ al părinţilor.

Art. 208. Asociația părinţilor elevilor Școlii Gimnaziale nr.27 are următoarele atribuţii:

a)    propune școlii discipline şi domenii care se studieze prin curriculumul la decizia şcolii;

b)    identifică surse de finanţare extrabugetară şi propune Consiliului de administraţie al școlii modul de folosire a acestora;

c)    sprijină parteneriatele educaţionale dintre școală şi instituţiile/organizaţiile cu rol educativ din comunitatea locală;

d)    susţine școala în derularea programelor de prevenire şi de combatere a absenteismului şi a violenței în mediul şcolar;

e)    promovează imaginea școlii în comunitatea locală;

f)    se preocupă de conservarea, promovarea şi cunoaşterea tradiţiilor culturale specifice minorităţilor în plan local, de dezvoltare a multiculturalităţii şi a dialogului cultural;

g)    susţine școala în organizarea şi desfăşurarea tuturor activităţilor;

h)   susţine conducerea școlii în organizarea şi în desfăşurarea consultaţiilor cu părinţii, pe teme educaţionale;

i)     colaborează cu Comisia de protecţie a copilului, cu organele de autoritate tutelară sau cu organizaţiile nonguvernamentale cu atribuţii în acest sens, în vederea soluţionării situaţiei elevilor care au nevoie de ocrotire;

j)   sprijină conducerea școlii în întreţinerea şi modernizarea bazei materiale;

k)      susţine școala în activitatea de consiliere şi orientare socio-profesională sau de integrare socială a absolvenţilor;


l)   propune măsuri pentru şcolarizarea elevilor din învăţământul obligatoriu;

m)      se implică direct în derularea activităţilor din cadrul parteneriatelor ce se derulează în unitatea de învăţământ preuniversitar, la solicitarea cadrelor didactice.

n)   sprijină conducerea școlii în asigurarea sănătăţii şi securităţii elevilor;

o)    are iniţiative şi se implică în îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a activităţii elevilor.

p)    susţine conducerea școlii în organizarea şi în desfăşurarea de programului „Școala după şcoală”.

Art. 209. (1) Asociaţia de părinţi a școlii poate atrage resurse financiare extrabugetare, constând în contribuţii, donaţii, sponsorizări etc. din partea unor persoane fizice sau juridice din ţară şi străinătate, care vor fi utilizate pentru:

a)      modernizarea şi întreţinerea patrimoniului unităţii de învăţământ preuniversitar, a bazei materiale şi sportive;

b)   acordarea de premii şi de burse elevilor;

c)    sprijinirea financiară a unor activităţi extraşcolare;

d)   acordarea de sprijin financiar sau material copiilor care provin din familii cu situaţie materială precară;

e)     alte activităţi care privesc bunul mers al unităţii de învăţământ preuniversitar sau care sunt aprobate de adunarea generală a părinţilor pe care îi reprezintă.

(2) Fondurile colectate în condiţiile alin. (1) se cheltuiesc numai prin decizia organizaţiilor părinţilor, din proprie iniţiativă sau în urma solicitării consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ preuniversitar.

 

Contractul educaţional între Şcoala Gimnazială nr. 27 şi părinţi

Art. 210. (1) Şcoala Gimnazială nr.27 încheie cu părinţii/tutorii legali, în momentul înscrierii elevilor, în registrul unic matricol, un contract educaţional, în care sunt înscrise drepturile şi obligaţiile reciproce ale părţilor.

(2)    Contractul educaţional este valabil pe toată perioada de şcolarizare în cadrul școlii.

(3)     Eventualele modificări se pot realiza printr-un act adiţional acceptat de ambele părţi şi care se atașează contractului educaţional.

Art. 211. Contractul educaţional se încheie în două exemplare în original, câte unul pentru fiecare parte semnatară şi îşi produce efectele de la data semnării.

 

Secțiunea 2. Şcoala şi comunitatea.

Parteneriate/protocoale între Şcoala Gimnazială nr. 27 şi partenerii educaţionali

Art. 212. Autorităţile administraţiei publice locale, precum şi reprezentanţi ai comunităţii locale colaborează cu consiliul de administraţie şi cu directorul, în vederea optimizării activităţii şcolii.

Art. 213. Şcoala Gimnazială nr.27 poate realiza, independent, parteneriate cu asociaţii, fundaţii, instituţii de educaţie şi cultură, organisme economice şi organizaţii guvernamentale şi nonguvernamentale sau alte tipuri de organizaţii, în interesul beneficiarilor direcţi ai educaţiei.

Art. 214. Şcoala Gimnazială nr.27, de sine stătător sau în parteneriat cu autorităţile locale şi alte instituţii şi organisme publice şi private: case de cultură, furnizori de formare continuă, parteneri sociali, organizaţii nonguvernamentale şi altele asemenea, pot organiza la nivel local centre comunitare de învăţare permanentă, pe baza unor oferte de servicii educaţionale adaptate nevoilor specifice diferitelor grupuri-ţintă interesate.

Art. 215. Şcoala Gimnazială nr.27, în conformitate cu legislația în vigoare, poate iniția, în parteneriat cu autorităţile publice locale şi cu asociaţiile de părinţi, prin decizia consiliului de administraţie, activităţi educative, recreative, de timp liber, pentru consolidarea competenţelor dobândite sau de accelerare a învăţării, precum şi activităţi de învăţare remedială cu elevii, prin programul „Şcoala după şcoală”. Parteneriatul se poate realiza și cu organizaţii nonguvernamentale, cu preocupări în domeniu.


Art. 216. (1) Parteneriatul cu autorităţile administraţiei publice locale are ca obiectiv central derularea unor activităţi/programe educaţionale care să favorizeze atingerea obiectivelor educaţionale stabilite de unitatea de învăţământ preuniversitar.

(2)     Activităţile derulate în parteneriat nu pot avea conotaţii politice, de propagandă electorală, de prozelitism religios sau care contravin moralei sau legilor statului.

(3)       Autorităţile administraţiei publice locale asigură condiţiile şi fondurile necesare implementării şi respectării normelor de Sănătate și Securitate în Muncă şi pentru asigurarea securităţii elevilor şi a personalului în perimetrul unităţii;

Art. 217. (1) Şcoala Gimnazială nr.27 încheie protocoale de parteneriat cu ONG-uri, unităţi medicale, poliţie, jandarmerie, instituţii de cultură, asociaţii confesionale, alte organisme, în vederea atingerii obiectivelor educaţionale stabilite prin proiectul de dezvoltare instituțională/planul de acțiune al școlii.

(2)       Protocolul conţine prevederi clare cu privire la responsabilităţile părţilor implicate, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

(3)    În cazul derulării unor activităţi în afara perimetrului școlii, în protocol se va specifica concret cărei părţi îi revine responsabilitatea asigurării securităţii elevilor.

(4)      Bilanţul activităţilor realizate va fi făcut public, prin afişare la sediul unităţii, pe site-ul şcolii, prin comunicate de presă şi prin alte mijloace de informare

(5)     Reprezentanţii părinţilor se vor implica direct în buna derulare a activităţilor din cadrul parteneriatelor ce se derulează în unitatea de învăţământ preuniversitar .

Art. 218. Respectarea prevederilor prezentului regulament este obligatorie pentru reprezentanţii autorităţilor administraţiei publice locale şi pentru orice alte persoane sau instituţii/organizaţii care intră în contact cu instituţia de învăţământ preuniversitar.

Art. 219. (1) În cadrul ședinței de la începutul fiecărui an şcolar, profesorul diriginte/ învățătorul va prezenta Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a Unităţilor din Învăţământul Preuniversitar, şi cel târziu, la a doua şedinţă din luna octombrie va prezenta şi ROF (după ce Regulamentul de Organizare și Funcționare a fost aprobat în Consiliul profesoral). Cu aceste ocazii se va întocmi un proces-verbal de luare la cunoștință, care va fi semnat de către fiecare părinte.

(2)      Profesorii diriginţi au obligaţia organizării de şedinţe cu părinţii elevilor, iar graficul de şedinţe va fi prezentat şi conducerii şcolii, directorul având drept de a participa la aceste şedinţe. Dirigintele va anunţa agentul de pază ori de câte ori organizează şedinţă şi îi va înmâna lista cu numele părinţilor elevilor participanți (cu scopul supravegherii identităţii persoanelor care intră în şcoală în aceste situaţii). Procesele verbale încheiate cu această ocazie vor fi predate responsabilului Comisiei diriginţilor.

(3)      Conducerea școlii va organiza de minimum 2 ori pe an ședinţa cu părinţii pe şcoală, la care este obligatorie prezenţa Comitetului de părinţi al fiecărei clase. Pentru aceasta, părinţii vor fi informaţi de către profesorii diriginţi în scris/telefonic cu minimum 3 zile înainte.

(4)    Diriginţii implică în activităţile extracurriculare și părinţii elevilor.

Art. 220. (1) Cadrele didactice nu pot fi perturbate în timpul desfăşurării activităţii didactice de niciun părinte;

(2)   Părinţii pot asista la orele de curs numai pe baza invitaţiei transmise de către învăţător/diriginte;

(3)   Fotografierea/înregistrarea activităţii didactice şi a oricăror alte activităţi desfăşurate în spaţiile şcolare ale şcolii poate fi făcută numai cu acordul directorului şi al cadrului didactic care susţine activitatea respectivă.

 

CAPITOLUL XI. DISPOZIŢII TRANZITORII ŞI FINALE

Art. 221. (1) În unităţile de învăţământ fumatul este interzis, conform prevederilor legislaţiei în vigoare.

(2) În timpul orelor de curs, al examenelor şi al concursurilor este interzisă utilizarea telefoanelor mobile, inclusiv în timpul activităţilor educaţionale care se desfăşoară în afara unităţilor de învăţământ; prin excepţie


de la această prevedere, este permisă utilizarea acestora în timpul orelor de curs, numai la solicitarea cadrului didactic, în situaţia folosirii lor în procesul educativ. În situaţii de urgenţă, utilizarea telefonului mobil este permisă cu acordul cadrului didactic. Pe durata orelor de curs telefoanele mobile se păstrează în locuri special amenajate din sala de clasă, setate astfel încât nu deranjeze procesul educativ.

Art. 222. (1) În unităţile de învăţământ se asigură dreptul fundamental la învăţătură şi este interzisă orice formă de discriminare a copiilor/elevilor şi a personalului din unitate.

(2) În unităţile de învăţământ sunt interzise măsurile care pot limita accesul la educaţie al elevilor.

Art. 223. (1)La elaborarea regulamentului de organizare şi funcţionare şi a regulamentului intern se respectă şi prevederile din Statutul elevului, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei.

Art. 224. (1) Prezentul regulament intră în vigoare din data aprobării lui de către Consiliul de Administraţie al Şcolii Gimnaziale nr.27.

(2)    La începutul fiecărui an şcolar prezentul regulament precum şi ROFUIP, aprobat prin Ordinul M.E. 4183/04.07.2022, vor fi prezentate cadrelor didactice, personalului didactic auxiliar şi nedidactic, elevilor şi părinţilor acestora, întocmindu-se procese verbale de luare la cunoştinţă a prevederilor acestora.

(3)   Prezentul Regulament conţine 72 (șaptezeciși două) de pagini, a fost dezbătut şi adoptat de către Consiliul profesoral din data de 19 octombrie 2023 şi a fost aprobat în şedinţa Consiliului de Administraţie din data de 19 octombrie 2023.

Art. 225. Anexele 1, 2, 3 și 4 fac parte din prezentul regulament.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu